Big M's profile

Ik ben van beroep Automotive Engineer. Momenteel Sr. Constructeur bij een bedrijf in Zaandam dat off-shore kranen ontwerpt en produceert.

Ik ben gepassioneerd van alles wat wieltjes heeft, herrie maakt en hard gaat. Daarnaast houdt ik van ambachtelijk werk. Zelf maak ik akoestische gitaren. Daarnaast doe ik aan handboogschieten.

Ik rijd zelf al 23 jaar motor, momenteel ca. 20.000km per jaar. Verschillende motoren gehad. Begonnen op een Kawa LTD454, en daarna gevolgd door een Ducati 906 PASO, Ducati 750SS welke ik later heb omgebouwd naar een 900SS, een oude Honda CB-750F2 twin cam, een Triumph T595 Daytona, een ST1100 Politie Pan en een Yamaha XJ-600 Diversion.

Ook veel gereden op Buell's, Harley Davidsons, YZF750R en Triumph T509 Speed Triple.

Het ultieme voertuig is voor mij nog steeds de McLaren F1 (3-zits straatauto). Alhoewel dit al weer een klassieker is heeft deze auto op technisch gebied de fundaties van de sportwagenwereld behoorlijk opgeschud. Alle lof aan Gordon Murray.
Big M 
"Keep the rubber-side down...." - Age: 53

vehicles

Make
model name
year

Honda ST1100 ABS POLICE 1995
Make: Honda
year: 1995

customer reviews

O-Ring Monday, April 07, 2014
Functions perfect, no problem, does everything you'd expect from this o-ring.
Fast supplied by CMS !  22601

top

link to this page



CMS is an independent supplier of spare parts and has no commercial link with Honda, Suzuki, Yamaha or Kawasaki.